reklama

Milí priatelia,

cítim, že dôveru, ktorú ste mi dali pre môj postoj, že "znovu ide o veľa" by som nemal sklamať. Bol som požiadaný pánom Kiskom, či sa pripojím k verejnému vyhláseniu, aby sme podporili občanov našej krajiny, aby sa zúčastnili týchto volieb.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (26)

Moje stanovisko v tomto duchu, ale aj v duchu mojich doterajších prehlásení som verejnosti aj pánovi Kiskovi dal a požiadal všetkých občanov, aby využili právo voliť a zúčastnili sa demokratickej voľby prezidenta.

Rovnako som deklaroval, že moja doterajšia kampaň a vyhlásenia v nej dané, platia a stojím si pevne za nimi.

Nie je treba pochybovať o tom, že znovu ide o veľa.

Mňa poznáte, ja budem voliť pána Andreja Kisku.

Prajem aj vám šťastnú ruku.

Váš Milan Kňažko. [/content>

Milan Kňažko

Milan Kňažko

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Občiansky kandidát na primátora, pretože dôvera Bratislavčanov zaväzuje. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu