reklama

ĎAKUJEM

Ďakujem všetkým Bratislavčanom, ktorí mi v týchto voľbách dali svoj hlas. Ďakujem za tento prejav dôvery o to viac, že v  tejto kampani museli čeliť mnohým nečistým praktikám.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)

Niektorí „majitelia pravdy“ z nemenovaného denníka, či týždenníka, okrem chronicky známych mýtov a poloprávd neváhali siahnuť aj k očividným manipuláciám a klamstvám. Na druhej strane zatvárali oči nad mnohými nejasnosťami, netransparentnosťou a zjavnými kamuflážami. Je smutný pohľad na mienkotvorné periodikum, ktoré sa vďaka takejto činnosti, začína podobať na primitívny volebný plátok.

Ďakujem všetkým, ktorí mi verili, lebo vedia, že moje konanie v politike vždy vychádzalo z môjho presvedčenia a moje rozhodnutia nikdy nesmerovali k bezobsažnej moci a k zneužitiu politického vplyvu na osobné ekonomické výhody. Ďakujem, že ste neuverili často opakovanej lži, že by som mohol byť hračkou v rukách ktorejkoľvek politickej strany, alebo finančnej skupiny. Často som sa postavil proti mocným a moje odchody z významných pozícií jasne dokumentujú, že láska k funkcii a servilnosť nepatria do mojej výbavy. Preto ma netrápi, že nie som vo funkcii primátora. Je mi však veľmi ľúto, že nepríde k naplneniu mojich reálnych sľubov, a teda k zmenám, ktoré Bratislava veľmi potrebuje.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ďakujem vám, že ste podporili moju predstavu o fungovaní nášho mesta. Verím, že nové zloženie mestského zastupiteľstva nedovolí tým, ktorí sú spoluzodpovední za súčasný stav, pokračovať v smutných praktikách posledného volebného obdobia. Verím, že občianske organizácie, v ktorých je veľa mladých ľudí, budú naďalej bojovať za správnu vec. Ako občan Bratislavy budem aktívne stáť na strane tých, ktorí chcú pomôcť, ale aj tých, ktorí chcú zabrániť ďalším deformáciám v našom meste. Len spolu sme Bratislava. Ďakujem!

Milan Kňažko

Milan Kňažko

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Občiansky kandidát na primátora, pretože dôvera Bratislavčanov zaväzuje. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu